gästbloggar !

tja sötnosar, det är Joanna som skriver. Som ni kanske redan vet så är Jennifer på fotbollscup på Åland,  så hon kommer inte blogga tills på söndag. Så därför kommer jag, eller hennes vän Felicia blogga istället ! Aja, kan berätta lite vad jag gjorde igår, skulle till kungsträdgården och åka skridskor med skolan (kul!) men eftersom jag är sjuk så slapp jag det ;) jag och Daniela drog till Tyresö C med hundarna, hon skulle köpa godis, inte jag då eftersom jag aldrig har pengar, trodde jag. Men direkt när vi kommer hem säger mamma att hon har laddat på pengar på mitt kort, asså fatta vad irriterande haha.! När vi kom hem käkade vi, sen satte vi på The Ring. Daniela hade inte sett den innan, hon höll fan på att dö, så jääävla kul.. För er som inte har sett den, KOLLA PÅ DEN ! ;)

bilder från filmen, kanske inte dom bästa, men vafan.

thering2


puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0