Wää

Dagen började med so, inte så skit kul men det va chill. Efter så åkte jag och mötte upp Leah som inte hittade sitt busskort så hon kunde inte komma till so:n. Men jaaa, sen efter no:n fick jag rålack och blablabla, jag skrek lite och så......... Hehehe. Nejmen det va faktiskt riktigt skönt att få det jag ville ha sagt sagt och sen skönt att få ut min ilska lite. Och nej, ni behöver inte fråga om jag bara kunde snacka med dom lugnt och sansat för dom kan inte det. Gullungen Armin backade upp mig och jag bad inte ens om det.... Love u bror! Nejmen ärligt, pallar inte bry mig om dom meeeeeeeeer. Sen va det lunch men varken jag eller Leah va särskilt hungriga så vi sket i det. Sen va vi med Aron och Alex i ena musik grupprummet, Aron lärde mig början på Bellas Lullaby och Airplanes, happiness! Sen slapp jag och Leah profilen för att vi skulle snacka med Angus om det som hade hänt på dan och blablabla. Vi fick iaf lite klargjort och det mesta sagt (?) men vi ska typ fortsätta snacka på måndag...... Wää. Efter plugget åkte jag hem och vände typ i dörrn för Emma, Joanna och Sussie skulle till Farsta och kolla på vinterskor. Fick med mig ett par puddingar hem!! Wihooo. Ni får bild sen! Sen när vi kom hem lagade jag, Joanna och Emma käk, tacos ♥♥♥♥ åhåhåhåhåh. Men ja, är übersuper mätt just nu och kommer fan spy..... Bläääää. Senare ikväll ska jag, Joanna och kanske Emma (?) kolla Hpppppppppp, FTW!!!! Löve it. Neeeeejmen nu har jag skrivit en liten bok här så ska avsluta! Puss
Gangstaaaaaaaaaah broe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0