Vill aldrig ha tillbaks er.

Shooooo bre! Sorry för ingen bloggning igår men han verkligen inte. Försov mig så va i skolan till träslöjden. Efter plugget drog jag och Leah till Farsta för att kolla sommarjobb åt mig men dom gjorde inte det än.... Hehe. Sen åkte vi till donken i Skanstull, så började en brud bråka över en skit sak, hotade oss osv. Sen började en annan brud bråka men det hörde inte ens till saken? Orkaaaaaaaaaa. Aja, dom är inte mina vänner längre, trodde dom va bättre än så men hade sjukt fel. Whatever, life goes on. Sen drog vi på 8b1's föreställning "Romeo&Juliet" den va faktiskt bra!! Den va slut åtta och då kom papi och hämta mig. När jag kom hem käkade jag, duschade, gick ut med hundarna och sen gick jag och la mig! Nuuuu måste jag faktiskt börja avrunda här och dra mig mot bussen...... Puss!

Postat av: Malin

Har du köpt jul eller nyårklänningen än? Bikbok har 50% rabatt idag på klänningar och jag visar mina favoriter på bloggen =)

2011-12-16 @ 08:31:20
URL: http://maalinericsson.blogg.se/
Postat av: moa

sv ang rymdbilden haha: okaay i picnik, vad heter just den redigering, typ in lööööv hahaha ajaa puss!

2011-12-16 @ 14:46:10
URL: http://chicandunique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0