Trötter

Hej svejs! Mötte Leah och Madde i gullmars, så åkte vi till skolan. Sen när vi skulle gå in i aulan hade dom redan gått in så vi fick inte gå in så fick å runt hela skiten -.- Men aja, sen fick vi äppelsaft (?) och pepparkakor, seeeen började lussekampen. HAHAHAHAHAHA det va ju fett kul! Jag dör..... Men jaa, sen när vi hade gjort sista saken skulle vi göra nån gåta men vi fick den aldrig -.- Men stog och snacka med Elin, Alice, Amanda, Elias med myyyyycket flera. Feta kul! HAHAHAHAHAHA jag dog...... Fryser som faaaaaan så ska nog sätta på mig min mumsiga onepiece (haha!) och käka en macka och dricka nått vaaaaarmt! Yesbox, det va en bra ide, hihihihi. Nejmen bloggar mer sen, puss!
Förra sommaren.......... HAHAHA va ful :c


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0