Tralalalala

Shooooooooosan i trosan. Gårdagen va aaaaas chill, dagen va chill osv, HAHAHAHAHAHAHAHA på spanskan, jag döööööör. Jag satt med Samuel och Jonte, så sitter Samuel och spelar på Jontes iphone men han jobbar inte för han hade inga böcker, sen kommer läraren och tar Jontes tele..... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Jonte ba neeeej!!!! Samule ba Heh..... förlåt..... HAHAHAHHAHAHAHAHHA asso doooooooooooooooooog. Okej, fett tråkigt..... Aja, fick sluta 10 min tidigare, (hehe) och då drog jag och Leah till Ringen men vi va fett hungriga så gick till donken, satt där i typ en timme, sen gick vi runt i Ringen. HAHAHAHAHHAHAHAHHAHA sen Leah ska gå in i mig, men jag går åt sidan så hon ramlar! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖR, asso jag kunde verkligen inte andas!!!!! Men a, så gick vi till espresso house så köpte jag en frapino, så åkte vi till skolan och va vid skåpen lite (nolifers) sen sitter Leah på skåpen men hon vågar inte hoppa ner, så kommer våran ena mentor och ba ni kan inte va här!!!! dom låser och larmar, ta era saker!!!! Leah ba men jag vågar inte hoppa ner......... HAHHAHAHAHAHAHHAHHA iaaaaf, så vi gick bort till aulan, kolla på konserten, asso fett braaaaaa!!!!!!!!! Sen efter fucka min mobil så stog och försökte få den att funka, så står vi vid särskolans skolfoton, HAHAHHAHAHAHAHAHHAHA!!!!!!! Aja, efter åkte vi till gullmars, va där en stund, åkte hem, käka, gick ut med hundarna, spela lite gitarr sen somna jag, hihi. Vaknade halv sju så kör på osminkat idag igen! Och nu måste jag stänga av datan för kommer missa bussen........ Puss
arkiv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0