Tha "juldesign"

Som ni kanske ser (?) sååååååå har jag gjort juldesignen!!!! (har ni en liten efterbliven datan är det bara att flippa sönder lite på f5 så funkar det) inte den snyggaste meeeeen gjorde den snabbt! ska fixa en feta snygg sen när Daniela tagit "modell" bilderna. Hihihoho, har tryckt i mig lite chips, sådär lagom mömsigt. Ska snart lägga fram kläder osv till imorn och sen stänga av datan och gå och lägga mig. Är faktiskt ganska trött och eftersom det inte känns som att det är jul så kommer jag nog somna ganska snabbt...... 8) Imorn blir det nada bloggning (men det kanske ni fattar?) för det är ju juuuuuuuuul!!!!!!!! Åh, jefflans va najs. Nejmen nu ska jag sluta babbla, god jul på er alla söta små barn!!!
Qatten is in the hoooooooooouse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0