Suck my dick

Senaste
Smset du fick: "drf lalala la in hans nummer i min mobil förut. <3"
Samtalet du ringde: Till Danielaaaaaaaa
Saken du gjorde: Rös (fryser xd)
Tidningen du läste: Hahaha vettefan
Programmet du såg: Tittar typ aldrig på tv, så minns inte :c
Tanken du hade: "Hahaha"

Senaste personen

du kysste: Zaid (tror jag)
som smsade dig: Leah
som ringde dig: Daniela (hahaha)
du slog: Lillebrorsan, hihi
hat för: Hoppas hon vet.
du kände kärlek för: Edwin eller Lukas (hahaha)
du tänkte på: Det ni
du verkligen saknade: saknar* min mamma. 

Berätta
Något du ångrar: Massa saker
Något du saknar: Saker jag aldrig nånsin kommer få tillbaks
En tid du vill spola tillbaka till: Då mamma fanns och allt va bra
En tid du helst vill glömma: Tiden i min förra skola.
Något som får dig glad: Vänner & familj
Något som får dig ledsen: Många saker...... men bl a när folk sviker....
Vad du gör just nu? : Fryser


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0