Sorry!

Vet att ni inte fick nått "godnatt" inlägg igår (haha) men pappa och Sussie fick flipp på mig för en status och inlägget på min blogg -.- ÖH. Aja, vaknade inatt vid 3 eller nått och va skit kissnödig, så gick såklart och kissade. Meeeen jag hade ju då fått urinvägsinfektion, igen. Så jag satt på toan i typ en halvtimme, drack vatten, satt på toan ytterligare en halvtimme, sen gick jag ner till köket och gjorde skiiiiiit starkt citronvatten, sen gick jag på toa 65890236 gånger till, sen vid fem eller nått lyckades jag äntligen somna. Dock försov jag mig till halv tio...... Hehe. Men mötte Leah och Madde i gullmars halv tolv ungefär, så åkte vi till skolan och hade gympa. Haha........ Sen hade vi no, men vi hade vikarie och hon suger för man hör inte ett piss av vad hon säger -.- Wääääääää. Sen hade vi profil och där hade vi också vikarie men han va åsuuuuuum!!!! Sen fick vi sluta tidigare, hihihihi. Sen kom jag hem, fick ytterligare skäll, käkade macka och nu sitter jag och dunkar musik, smsar och ska göra klart framsidan! Puss
För typ 4 månader sen........ Hihihoho, första dan i plugget!

Postat av: ayleen

skit snygg bild asso du är alltid så vacker !! :)

Vilken skolan går du i ?

2011-12-15 @ 18:31:23
URL: http://stoltblatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0