Söllyyyyyy!

Hehehehe vet att min bloggning söööööög igår men hade inte sån jätte lust att blogga och sen fuckade internet sönder så jaaaaaa. Vid tolv eller nått så va mina ünderbara systrar gryyyyyyymt osociala och gick och la sig..... Wää. Kollade iaf på "polarexpressen" så jeffla mysig och bra film!! Fick lite julkänsla för en stund. Vaknde vid elva, käkade frukost, kollade lite tv och sen satte jag mig vid datan. Hihihoho. Idag ska typ Daniela fotografera mig (?) Hahahahaha egentligen orkar jag inte men hon kommer få fliiiiiiiipp om jag inte gör det så aja...... Sen efter det kanske jag drar till centrum med Joanna eller nått. Meeeeeeeeen bloggar mer sen, puss
En bild Daniela tog när vi va i Dalarna på höstlovet, nya profilbilen! Yeeeeah.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0