Mitt allt. ♥

Jag älskar dig nått grovt, lillasyster. Du är anledningen till att jag kämpade och aldrig gav upp, för jag ska finnas där för dig när du har frågor om tonåren, bråkar med vänner eller får hjärtat i tusen bitar. Dom sakerna du inte kan prata med pappa eller Sussie om, kan du prata med dina syskon om. Jag ska se till att du alltid har ett leende på dina läppar, oavsett vad. Jag kommer alltid backa upp dig och finnas där för dig vad som än händer. Jag kommer stötta dig genom livet och se till att du väljer rätt vägar, och när du väljer fel vägar kommer jag hjälpa dig så att du kommer på rätt väg igen. Jag ska alltid finnas där för dig. Du är min lilla ängel, och kommer alltid vara. Je t'aime


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0