@Leaaaah

Shoo bre! Sitter hos Leah nu och är inne på datan medans hon lagar käk..... Hihihoho. Hon ska inte bli kock, det är nått som är klart! HAHAHAHAHA men ja. Dagen va väl chill, hade inga vanliga lektioner fast blev massa bråk och ba äh -.- Efter så åkte jag och Leah till ringen och ni är alla julklappar klara!! Woop woop. Vid fem, halv sex nån gång drar jag till Joanna och Emmas skola, dom har avslutniiiiiiiiiiing. Vet inte när det slutar = vet inte när jag är hemma, så förvänta er ingen mer bloggning! Men imorn börjar jag 10.00 så det blir morgonbloggning iaf! Sen efter plugget ska jag kanske hem till Daniel men jag ska typ kanske va med Joanna? Jaja, får seeee. Pusspuss

Postat av: Elin

Haha så lite så! :)

2011-12-21 @ 15:52:12
URL: http://likeourlives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0