Kan inte.

Det här går inte. Jag har försökt så sjukt fucking jävla mycket, men det fucking funkar inte. Jag kan bara inte. Självklart vill jag kunna finnas där för dig och hjälpa dig, men du och jag kan bara inte vara vänner. Vad som är problemet vet jag inte, men nått är det ju. Vi går förbi varandra i plugget som om vi inte ens känner varandra, kanske ett litet tyst "hej" och en kram, sen på sms så snackar vi som om vi vore bror och syster. Wtf?! Ärligt, inte ens 5 åringar håller på så. När folk frågar mig om vi är vänner kan jag knappt svara, det blir ett "njaa, jaa.... eller, typ?" För som vi är, kan man inte kalla vänner. Våran vänskap kommer ta slut snart om det fortsätter såhär. Du betyder grovt för mig och kommer alltid göra, men jag kan inte ha vänner om det är såhär.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0