Jaghatarrubriker

Heeeeeeeeeeejsan!!! Idag har jag seriöst vart i hela stockholm o.o Wää. Först vaknade jag och lalala fixade mig osv, åkte till skolan och hade avslutning. Efter blev det bråk, eller det blev inget slagsmål eller så men asso det kom människor och lalala pallar inte förklara. Sen åkte jag och Joanna till tc och Joanna köpte julklapp till Daniela, sen åkte vi till Stuvsta för Joanna skulle hämta kläder hos Malou. Sen åkte vi till Tyresö centrum och köpte godis och julklapp till pappa och Sussie, sen åkte vi till Gullmars och mötte Emma och lämnade pengar, sen åkte vi till Globen för att Joanna va tvungen att byta byxor, sen åkte vi till Årstaberg ochgav byxorna till Malou, sen åkte vi till Tyresö centrum och där stötte vi på Sussie så åkte hem med henne. Lååååång dag...... Just nu sitter jag och dunkar musik och ska slå in julklappar! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0