Hello darlings!

Idag va jag sminkaaaaaaaaad!!!!!!! Hahahahaha hundra år sen..... Så tog skit lång tid att sminka mig idag -.- Wää. Men ja, dagen va chiiiiiiiill. På lunchrasten snackade jag och lite annat folk och har fått veta på ett och annat om vissa människor.... Haha, skam. Men a, sen på eftermiddagen skulle vi repa på låten vi ska sjunga på avslutningen så vi fick sluta tidigare, yeeeeeeeah!!! Skulle egentligen åkt till ringen med Leah efter plugget och kolla julklappar men ingen av oss orkade.... Är iaf hemma nu och det luktar pepparkaka i hela huset för Sussie, Jessika och Benji håller på och gör vårat pepparkakshus! HAHAHAHAHA det kommer bli gigantiskt..... Sjäääälvklart får ni bild på det sen!!! Jaja, ska nog städa garderoben, får se hur det blir med det (om jag orkar med andra ord.) Ska också försöka göra "juldesign", har en idé så hoppas det blir bra!! Meeeeeeen jag bloggar mer sen, puss!
Typ öh, bildbrist?! xd


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0