Hejsan alla cp baaarn

SHOOOOOOOOOOO BREEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! Min jul va riktigt åsum!!! Först på morgonen sprang jag in och hoppade på Joanna och väckte henne (såklart :3) sen gick vi in till Daniela fast vi faila för hon va redan vaken.......... Men a, sen käkade vi frukost, dukade det sista osv sen fixade vi oss. Sen vid tre kom farmor, farfar och farbror Jonas (haha?!) så kollade vi på Kalle anka och drack glögg. Sen förberedde vi käket och sen käkade vi. Åt så mycket så jag höll seriöst på att spy........... Uäk. Men jag, Daniela och Joanna gick ut en stund, hihihoho. Sen när vi kom tillbaks öppnade vi julklapparnaaaaaaaaaa. Tänkte göra en video med vad jag fick, så gör det kanske senare..... Höhöhöhöhöhö. Sen vid 2-3 deckade jag, naaaajs. Idag har jag bara vart hemma och chillat, feta möms. Sitter just nu och väntar på att Cod som jag fick i julklapp ska installeras så jag kanske gör videon medans? Får se. Hahahahahaha fyfan va lame inlägg............ Puss
Så jefflans snygg :')

Postat av: sara

Hur många besökare har du? (Unika) :)

2011-12-25 @ 19:50:09
URL: http://undercoverninja.blogg.se/
Postat av: sara

okey kör nu då. Jag har Ca 300 så vi kör enskilt inlägg med bild osv :)

2011-12-25 @ 20:57:58
URL: http://undercoverninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0