Hehehehehehe.....

Käkade middag för en stund sen, och sitter just nu och för över lite låtar till mobilen! Har en av pappas jobbartelefoner, åsuuuum! Det är en sån jag ska köpa sen, haha........ Aja, ska föra över lite sen i helgen ska jag ladda ner nya låtar och fixa lite och jaaaa. Det enda som suger just nu är att jag har typ 5 kontakter -.- Okej, nej men lite iaf! It suuuuucks :'c HAHAHAHAHAHA i-lands problem..... naaaaat. Aja, ska faktiskt stänga av datan strax, duscha och sen lägga mig i sängen och plugga till no provet på fredag eller spela gitarr...... Hihihihi får se. Gitarren lockar mer....... :$ och allas carecookies är slut.... Nejmen nääää! (Btw, dom som ska kolla "dagens haff" bläddra ner lite) Gödnaaaaaaaaaaaatt
Ett år sen! Saknar dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0