Härskadetvaraenrubrik

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej på er. Fick lite sådär halvt stress imorse meeeen I made it 8D hihihihi. Aja, dagen va kort, började med bild och ligger faktiskt bra till! Trodde jag skulle få stressa men vi har en gång kvar och då ska vi måla och jag har jätte enkelt att måla 8) sen hade vi musik, as lätt. Sen no, sen lunch, sen svenska och slutade 13.45, hade svenska då och jag och Julia jobbar tillsammans och vi ska typ göra nått "projekt" eller vad man ska kalla det och jag har två saker att göra till det så ska göra det typ nu......... Efter plugget åkte jag hem till Julia, vi satt i köket och typ flippade och gjorde en jätte mobbad video......... HAHAHAHAHAHAHAHAHA jag dör. Men jappjapp, åkte vid fem ungefär så va hemma vid kvart i sju. Har aaaaaaaaas tråkigt......... Hähä. Nejmen ska pluggish nu! Possposs
Love youuuuuuu!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0