Gutten tag!

Goooooooooodmorgon! Vaknade kvart i sex, käkade frukost och sen satte jag mig vid datan..... hihihoho. Kör nog på osminkat idag igen, orkar faktiskt inte sminka. Det är så SJUKT chill att va osminkad i plugget! Har ni vart det nån gång? Jag va aldrig det i min föra skola för folk trodde typ nån hade dött då, sen så vågade jag inte heller för jag va en töntig barnunge som försökte gömma mig bakom smink. Meeen det kan man ju inte göra hela livet? Och det är as chill med nya skolan för det är typ ingen som bryr sig! Förutom Greger, Anton och George förstås som retar mig........ HAHAHAHAHAHA aja, vet faktiskt itne riktigt vad det är jag försöker säga, men. Va osminkade!!!!! Det är så sjukt awesome <3333333333333
sexig mama! (110% osminkad!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0