Förlåååt!

Sorry för dålig bloggning nu men aja........ Efter plugget åkte jag, Madde och Leah till Ringen och gick runt där, sen kom Julia och då åkte jag, Julia och Leah hem till Julia och jaa..... Typ flippa och flamsa? Hahahahaha...... Men a, sen åkte vi till Andrees skola och kolla på uppspelet, skit gulliga! Dör. Sen va det fika i matsalen så vi satt där och flamsa lite, sen åkte vi hem. Va hemma vid sju ungefär, snackade med Joanna om en grej, sen käkade jag middag. Hahahaha typ ingen va hungrig så dom lagade ingen middag men jag hade inte käkat nått bra idag så käkade iaf...... Hehe. Ska snart tvätta bort sminket och sen (tro det eller ej) men typ lägga mig i sängen och lyssna på lite musik, tänka och sen skulle jag vilja messa med nån men har ju fan ingens nummer......... Har iaf dom bästas nummren. Jajaaa, bloggar mer sen, puss
Hahahahahaha 1 år sen.........


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0