Dag 11 - Min syskon

Daniela Westerlund
Min storasyster är 3 år äldre än mig, alltså 16 år. Hon går fotolinje på Kulturama, killar. Haffa?! Okej, det är inte det det här handlar om, haha......... Min syrra betyder grovt för mig. I förra huset va vi skit tajta, vi va med varandra skit mycket! Jag va med henne när hon va med sina kompisar, vi kollade på film, vi drog ut och cyklade, vi åkte till farsta, vi gjorde MASSA saker tillsammans. Sen när vi flyttade va vi inte lika tajta längre. Vi bråkade jätte ofta, va aldrig med varandra osv. Men nu har vi blivit tajtare igen! Daniela, du betyder allt för mig och jag vet att jag alltid kan snacka med dig om allt. ♥



Andree Westerlund
Min lilla guldklimp! Även om jag får flipp på dig ibland, bokstavligen har lust att slå en stol i huvet på dig, så älskar jag dig så jävla mycket. Jag kommer plåstra ditt knä när du ramlar, jag kommer trösta dig när tjejer krossar ditt hjärta, jag kommer lugna dig när pappa inte låter dig göra som du vill. Jag kommer finnas där för dig. Du är min lillebror, och kommer alltid vara. ♥



Wilma Westerlund
Mitt lilla hjärta... När du låg på sjukhus grät jag varje kväll. Jag satt i ett hörn och grät hysteriskt ner i kudden och va så jävla rädd. Jag va så jävla rädd att förlora dig. Du är min lillasyster, min underbara gulliga fina lillasyster. När du blev bättre och bättre och bättre visste jag inte vad jag skulle ta mig till. Det va som att komma till himmeln! Jag kommer alltid, vare sig du vill eller inte, backa din rygg. Är det nån som inte är schysst mot dig, kommer jag ge den en käftsmäll. För ingen tjaffsar med ungen som klarade livet och dessutom har 6 storasyskon! Jag kommer ha en säng som du kan sova i, jag kommer ha en famn du kan gråta i, och jag kommer ha ett hjärta du alltid kommer bo i. Jag älskar dig min lilla tjockis Einstein. ♥

Postat av: Sara

Varför va Wilma på sjukhuset? Bortsett från att hon föddes där, haha..

2011-12-12 @ 21:15:08
URL: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0