Dag 07 - Min bästavän

Jag har ingen "bästavän" riktigt, men jag har 3 grymt nära vänner som jag berättar allt för. Dom är nog dom absolut enda jag kan lita 110% på. Och det betyder grovt för mig, dom betyder grovt för mig. Dom är guldvärda. ♥



Leah Gollne
Jag lärde känna Leah i höstas när jag började i Eriksdalsskolan, alltså vi har inte känt varandra speciellt länge. Men hon betyder sjukt mycket för mig! Hon får mig alltid att garva, vad hon än gör. Jag har visserligen dålig humor, men aja! Jag kan verkligen lita på dig, och det är värt guld för mig. Vi va inte så tajta förut, men vi har blivit jätte tajta på sista tiden, och så ska det fortsätta! Leah, vet att du kommer se det här, och du ska veta att. Jag älskar dig, och jag finns alltid, alltid, alltid för dig! ♥


Madelene Shilnikova
Åh, hjärtat. När vi bråkade så tog du med en bit av mitt hjärta. Jag va inte hel. Sen när jag fick det där smset blev jag så fucking glad! Kan inte beskriva. Vill aldrig, aldrig nånsin förlora dig igen. Du är värd så sjukt mycket! Jag kan komma till dig vad det än gäller och få hjälp och tröst, du stöttar mig och låter ingen trycka ner mig. Jag kan lita 110% på dig! Jag finns alltid för dig, och jag älskar dig grovt mycket! ♥


Julia Dahlun
Älskar dig så sjukt mycket! Vet att vi bråkar ibland, och att det ofta är jag som startar dom. Men du vet ju varför osv...... Och förlåt för alla gånger! Vill aldrig förlora dig, för du har gjort en stor skillnad i mitt liv! När jag är ledsen ger du mig bara en kram, och visar att du finns där. Och jag kommer alltid finnas där för dig, vad det än är. Efter redan 1 månad med dig kunde jag lita helt och hållet på dig, vilket är ett stort rekord! Har ju jätte svårt att lita på folk, så det va sjukt skönt att kunna lita på dig så mycket så fort. Än en gång, jag älskar dig. ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0