Bästa dagen!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA så jeffla åsum dag....... Först mötte jag Leah i gullmars, så drog vi till tc och gick till Kungsträdgården sen skulle vi till donken men det va aaaas mycket människor där så vi skulle gå till en annan, HAHAHAHAHAHAHAHA vi visste inte vart vi va, så vi skulle gå tillbaks och då hitta vi en, det va i östermalm......... Haha. Men a, sen käkade vi och bombaderade brickan och bokstavligen doooog, sen gick vi runt och leta toa. Sen åkte vi till Axelsberg och hoppa ner på spåret, hihi. HAHAHAHAHAHAHAHAHA asso jag dööööööööööööööööööör!!!! Ni vet L:et? Det hänger ju bara i en kedja sen putta Leah till det så det hänger snett nu..... xD Sen när vi skulle upp igen va det fett högt så vi fick hjälpa varann! HAHAHAHAHAHHAHAHA jag dööööööör!!!!!!!!!! Sen åkte vi till Årstaberg och sen till Stuvsta, men Leah va tvungen att åka och möta sin mamma för dom skulle på restaurang. Sen på tågstationen retar jag Leah som in i helvete! HAHAHAHAHAHA dööör..... Jag ba "luften är fri, luften är fri" och satte min hand framför hennes ansikte, hennes lur när hon skulle messa och sen va jag skiiiiiit nra henne och ba "luften är fri" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Sen åkte hon till Liljeholmen och jag till gullmars, sen när jag sitter på tvärbanan så ringer Leah så mobbar jag henne hon ba "bajsa på dig" och lägger på, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA satt och as garva för mig själv........ Dagen va så fucking åsum, har nog aldrig skrattat så mycket! Älskar dig Leah. ♥
1 år sen............ Haha
Btw, bilder från idag får ni seeeeeeeeen

Postat av: Leah

Älskar dig med! (luften är fucking fri fast inte den som är runt mig faktist! -.-

2011-12-10 @ 21:17:54
URL: http://foreeveeryoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0