Bajs rubrik

Hade ingen aning om rubrik så whatäveh. Sitter och dunkar lite musiiiik just nu, käkade middag för en stund sen, hahaha skit mobbad mat. Aja, sen pyntade vi granarna, den ena är "barnfamilj" tema och den andra är mer "snygg" tema, hahahahaha asso mobbat......... Sen bytte jag blöja på Wilma och satte på henne pyjamas, skit gullig! Efter Joanna vart ute med hundarna ska hon och jag sätta oss i källaren och kolla hp, awesoooooome!!!! Eller?! Yesbox. Har blivit helt hp beroende nu........ hehe. Ööööööhm, vet inte riktigt vad jag ska säga..... hihihoho. Nejmen ska faktiskt.......... öh, vet inte vad men nått ska jag göra! Hihi, puss
"Barnfamilj" vs. "Tema" HAHAHAHAHAHAHA fan va fula............

Postat av: Ibbi <3

SV: Jaa visst skriv till mig på fb ist :)

2011-12-09 @ 20:50:09
URL: http://misschune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0