Aj äm with Läeh

Hihihihihi, sitter med Leah hemma hos mig nu, naaaajs. Hon sitter och kollar videosar på min lur jag har på henne..... Hahaha! Aja, dagen började med bild, blev inte klar med min bild.... bläää. Sen hade vi musik, min lärare blev skit sur för att jag spelade piano, ÖH. Sen hade vi no och vi gjorde en grej som jag inte kan säga för min syrra ska få det i julklapp, hihi. Sen hade vi lunch och då åkte jag, Leah och Madde till ringen så köpte jag julklapp till Julia och Daniela, fast ska köpa lite till till Daniela, hihi. Sen blablablaaaa, så åkte jag och Leah till gullmars så köpte jag en choklad på espresso house, hihi. Sen åkte vi hem till miiiiiiiiig. HAHAHAHAHAHA bussen, bästa. Men jaa, när vi kom hem skulle vi egentligen plugga men ja, vi fastna vid datan... hihihoho. Neeeeeejmen nu ska jag faktiskt avsluta här så ska vi plugga lite! Puss
Sådär, ehm, sexig bild....? Naaaaaat, hihihoho


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0