You never enjoy your life

HÄÄÄÄI! dagen har vart ganska chill. hände inte så mycke, det enda "speciella" vi gjorde va att skriva ett anonymt brev till niorna. asso vi skulle skriva om oss och hitta på ett "fakenamn", sen skulle vi skriva vad vi ville ha för fadder. och sen ska deras lärare läsa upp breven i klassen, så ska nån välja, asso ingen vet vem de är! sen ska dom svara, och sen får vi veta vem vi fått 8D as najs. satt med aron och gjorde det, båda blev klara ganska snabbt. HAHAHA gav honom besta namnet! men jaaaaa, vi fick inte gå, så vi satt och snacka lite. HAHAHAHHAHAHAHHA sen satt han och dissa greger och typ alla andra, hahahha dööööööööör xD sen när vi fick gå åkte jag hem. va hemma typ.. tolv. käka lunch, sen satte jag mig vid datan 8) höhöhöhö.. ska göra en ny header. har haft den här ett tag nu så japp.. haha vettefan vad jag ska ha men jaja! kommer nog ändra färgen också.. aja, ni får se när det är klart!
possN


HAHHAHHAHAHHAHA VA FUUUUUUUUL


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0