We can take a picture, picture

ändrade planer.. drar inte på träningen. är feeeeeett sugen på att rtäna och är as taggad, men sussie är på grönan så kommer inte kunna bli hämtad, så komemr va hemma typ halv tolv.. och då ska jag duscha, och måste tvätta håret. sen ska jag sova liksom.. så komemr somna typ halv ett ett.. vilket troligtvis blir att jag försover mig imorn.. och det tänker jag INTE göra tredje dan, så jaa.. haha ni tycker säkert jag är aaaaas töntig, men tänker verkligen satsa nu på nya skolan. kommer inte säga nått till mina tränare för dom kommer bli fett sura på mig.. xd haha aja, ska dra till godissvampen och köpa tuggumi, blir nog lite godis också! (mihihihihi)
puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0