Vill du va min baby

hej.. förlåt för ingen bloggning idag, men vakna tolv, klev upp, käka och drog till sjukgymnasten direkt. sen tog det 2356022 år att komma hem bara för att vi skulle åka till nått ställe där pappa skulle hämta sin bil, sen var de kö.. -.- men a, kom hem. väntar på att joanna ska få svar på om hon ska sova hos malou eller inte.. är fett taggad på att dra till uuuuuuuuuuuuung, men är fett rädd för att träffa på nåra jag skämde ut mig TOTALT igår framför dom.. lyckat jenniför! jaja.. ska kolla om nån har lust och dra dit med miiiiiiiiig. men måste ba fixa mig först.. xd blää, jaja. kvällen igår va ünderbar förutom det faktum att jag skämde ut mig somsagt.. så jaaa.. men ska sluta nu
puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0