Varje dag minskas tusentals barn

häääääjsan! venne om ni sätt det men har iaf gjort typ tre (?) inlägg redan. men iaf, t'nkte ba slänga in ett inlägg om idag! vaknade typ halv sex, fixa mig sen drog jag till skolan. åkte tidigare så jag skulle hinna till skåpet innan, haha va klar när det va typ en kvart kvar.. så gick till bilden, och där satt en tjej från klassen (fuuuck, glömt namnet!) så satt och snacka med henne lite. sen kom typ alla direkt. HAHA fett skills jag har, glömde min penna och sudd på golvet -.- aaaas bra! aja, sen hade vi musik (HAHAHA) sen hade vi no, sen hade vi lunch, sen hade vi sv. sen sluta vi. så hade inte så lång dag.. inte så jobbig heller, skulle typ ba berätta lite om oss själva för lärarna osv, så jaa.. aja, ska ba slänga in outfit bild sen ska jag duscha! feta najs liksöööm. aja, ska sluta nu.. btw, tänkte slänga in ett litet inlägg sen, haha kanske lite kåååå på det inlägget, men aja..
puss


HAHAHAHHAHAHHAHAHHAAHHAHAHAHHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0