Twisted

hellöj! hemma nu. drog vid ett elr nått till bussen, sen åkte vi till ung :) vi mötte mass, sen träffa vi nåra andra sen fyllde vi i nån blankett, sen träffa vi fler av hennes kompisar, sen träffa jag johanna, darian och elin, sen såg jag nåra fler, haha men våga inte hälsa.. haha fett töntig men aja :P sen leta jag efter vallis och daniel som en galning men såg dom inte -.- aja, sen kom daniela så va vi där ett tag till sen åkte vi. jag och joanna klev av i centrum sen kom emma och andree, sen köpte jag godis sen satt vi på ängen och tog det lungt :) sen drog vi hem och käka, haha fyfan vad äckligt de va.. bläääääääääääääää!! aja, ska dra typ nu till ip och kolla på min träning :) skulle fråga pappa om de va okej men han svarar inte -.- och min mobil laggar igen så kan inte messa!!!!!! :@ jajaaaaaaaaa, ska avsluta nu!
puss



Postat av: idioten

blä va snygg du är.

2011-08-17 @ 23:11:57
URL: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0