Suckah.

Hej.. igen. har precis duschat för er som bryr er.. vet att min blogg suger för tillfället, men mitt liv suger också såå.. eller nej, det gör det inte. de är bara nu det känns så.. fast det är ju mitt egna fel men ändååååååååååååå. INGEN kunde dra till ung idag.. alla ni mina vänner som ser.. BAJS PÅ ER </////3 aja, ska ladda ner nåra bra filmer, lägga mig i sängen och dega och deppa över skamen jag har just nu.. fast bästa elin muntra upp mig med att hon också ska börja i eriksdals! :D så jävla naaaaaaajs!! så vi ska kolla om jag kan slagga hos henne söndag till måndag för ingen av oss vet vart vi ska gå.. :S sådär lagom skitbra.. vet inte heller när jag ska va där, INGET!! känner att första dan kommer bli best.. nejmen ska dissa er och fortsätta messa med elin nu, ciao


fett ful. btw, tänkte ladda upp bilderna från båten och dalarna nu.. höhö fett sent. men bättre sent än aldrig! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0