Oh my

häjzan! hemma från plugegt nu. dagen var ganska chill, förutom att jag blev ganska irriterad på en viss person.. aja. minns inte allt, men kan dra lite.. dom dela in oss två och två så skulle vi "förhöra" varandra, sen presentera dom inför klassen. jag va med sibbe, haha fett tung grabb! sen hade vi nån tipsrunda för att lära oss hitta lite på skolan, sen lunch, sen svenska och matte, för att dom skulle veta vad vi kunde och inte. när man va klar med matten fick man dra, och jag blev klar ganska fort så fick sluta 1tim 15min tidigare 8D när jag kom hem käka jag, ska välja kläder nu tills imorn, sen byta om sen blir det dra på träning. träningen slutar 10.00 så kommer va hemma elva halv tolv.. och då ska jag duscha xd blee.. aja, men ni kommer inte få nån mer uppdatering när jag dragit, tyvärr! men nu blev det här en bok så det gör nog inget..
puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0