Jag låg inne varje dag

Godnaaaaaaaatt! haha sorry, men ni får inte bilderna idag.. vi åkte och köpte godis sen när vi kom hem käka vi middag direkt, sen drog jag och joanna ut igen sen kom vi hem halv tolv :P vi tänkte kolla film men ingen av oss orkar så ska gå och lägga mig nu :) har laddat över maaaaaaaaassa bilder till mobilen, najsbajs. iaf, ska gå och lägga mig, ställa klockan på typ halv tio eller nått, sen ska vi fixa oss och sen drar vi till ung! nån av er som ska dit ? (ingen svarar <//////3) haha aja, sen ska vi träffa mass, sen ska vi träffa felipe och hans kompis, sen skulle vi kanske träffa nån mer kompis till joanna. haha jaja, ska sova nu
puss


HHAHAHHAHAHHAHAHHAHAH BARA JAG, JOANNA OCH EMMA SOM FATTAR XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0