I'm gonna touch the sky

nothing can hold me down. shena shena! hemma nu, eller a, kom hem typ kvart över tio.. vi drog dit, sen snacka jag me mina tränare och så, hann krama nåra men sen kom sussie och hämta oss, najsbajs! va somsagt hemma runt kvart över tio. snart ska jag och joanna kolla fiiiiiiiiiiiiiiiilm, venne vilken vi ska kolla men nån blir det! sen imorn ska jag och joanna kanske till ung igen. eller a, om jag inte får tag på nån.. haha låter fett elak, men jag har vart me joanna dom senaste två veckorna med tanke på att vi vart ute på sjön och i dalarna, och saknar mina kompisar feeeeeeeeeett mycke.. men min mobil laggar så kan inte få tag i nån -.- men iaf, så vi ska dit imorn igen.. haha de är aaaaas tråkigt, men ändå kul.. :S men kommer nog va där imorn vem jag än är med, om ni ser mig, hälsa gärna! jag bits INTE! lovar, kommer typ dö av glädje om ni kommer fram! :) haha aja, ska avsluta min bok nu..
puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0