Hemmaaaaaaa

JAG.ÄR.HEMMAAAAAAAA!! :D fedt najs liksom. haha aja, har haft de ganska chill däruppe och tiden gick ovanligt fort faktiskt som var aaaaaaaaaaaas najs!! :) men a, vi åkte flygplan osv, min bonusmorfar har flygit stridsplan och kungen och alla statsministrar vi haft 8D SUCK ON THAAAAAAAAT!! haha driver, nejmen han har det. fedt c0olt om man frågar mig 8) men a, sen har vi vart i "stan". hahahah deras galleria är som h&m i tyresö.. sämst. men aja, så jag och joanna tillbringade våran tid på donken :) haha skisamma, har as många bilder från både sjön och dalarna, så laddar upp dom imorn i typ två separata delar, blir det braaaa ?! :) orkar inte göra de nu.. blää. planerna imorn blir ung08 med joanna, hennes kompis mass jobbar där så kommer nog träffa honom sen blir det väl flera. så det blir naaaaaajs!! haha eller a, om ung08 nu börjar imorn.. vi e fett osäkra, för vissa säger att det börjar på tisdag och vissa imorn.. förvirrande.. :S men joanna ska ladda sin tele o fråga mass.. men ska avrunda nu!
puss


vet att jag visar bh:n, men vafan lev med det. den där bajs kläningen åkte ju ner hela tiden.. :(((((


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0