Girl, you know I care

Gooooooodmorgon! vakna typ halv nio av att det åska, jag ba "fuuuuuck", sen kom daniela in och väckte mig, då klev jag upp. har käkat frukost och borstat tänderna, ska snart börja fixa mig.. sen blir de gröööööööööönan med nåra kusiner, daniela och andree, och mormor och morfar. aaaas chill! kameran kommer följa med, så bilder kommer imorn. när jag kommer hem kommer jag nog va ganska död så tror inte jag kommer blogga nått då.. men ska försöka göra massa inlägg innan jag åker!
puss



Postat av: moa

hej sötnos! läser din blogg, titt som tätt, haha! täntke mest bara slänga in en kommentar och säga att jag saknar oss! Åland, herreguud.

Hihi, din blogg är grymt chill bebi!

Men i alla fall, hope I see ya soon. Love! :)

2011-08-28 @ 19:46:02
URL: http://mmatildaahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0