Everything I want

häääääj. dagen har vart as najs! först börja vi i klassrummet och va där i typ en kvart, sen gick alla i musik ner till idrotten och gjorde massa sammarbets övningar. HAHAHHAHAHHA ASSO FUCK VA KUL DET VAAAAA!! sen efter hade vi lunch, sen drog jag och amanda till coop, då kom aron, alexander och greger, sen skulle vi till vattnet, och dom skulle ta en "genväg", HAHAHHAHAHA dom kom inte ens.. sen va vi i klassrummet, sen skulle alla i musik va kvar för dom skulle snacka med oss osv.. HAHAHAHAHAHHAH asso faaaaaaaaan va kul vi hade!! jag, amanda, greger, alexander och aron fucka söndeeeeeeeeeer! sen skulle vi åka hem, amanda klev av i skanstull sen fortsatte vi till gullmars. satte mig på bussen hem och är hemma nuuuuuuuuu. haha fast det kanske ni fattar..? HAHAHHAHA JUSTEEEEEE!! NÄR VI SITTER PÅ BUSSEN BÖRJAR "DONÄT STOP THE PARTY" SPELAS, GREGER BA "UNTZ UNTZ UNTZ" SEN BA "VAFAN, DET ÄR MIN MOBIL SOM RINGER!" HHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA ASSO OMAJGAAAAAAAD!! aja, ska avsluta nu.. har iaf haft en åsum dag!
puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0