Delade alltid allt som riktiga bröder

hellöj! hellöj! haha bara joanna som fattar.. aja! va hemma typ kvart över sex, käka bytte om sen drog vi! när vi var påväg till bussen så kom sussie, andree och wilma i bilen. dom skulle åka ohc titta på nån match, så dom skjutsade oss till ip. kom lite försent menmen.. hade träning, va fedt najs! fast kunde knappt andas för min kondis ligger på 1236540316- ! sämst, men så är det.. sen fick jag ont i smalbenen (fråga inte varför) hela jag är det typ fel på, så ja.. men va hemma runt nio, käkade, duschade, och nu sitter jag framför datan :) (va konstigt..) men ska ladda ner nån film snart.. (tror jag..?) sen ska väl jag och joanna kolla film.. men FÖRST ska jag ladda ner låtar och fixa me mobilen :P
puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0