Dag 01 - Om mig

Jag heter Jennifer Marie Westerlund.
Jag är 13 vårar och bor i tyresö. Jag har två helsyskon vid namn Daniela 15, och Andree 7. Sen har jag tre bonussyskon vid namn Jessika 18, Joanna och Emma 15. Sen har jag ett halvsyskon som snart är 3 månader. Jag har två hundar, Rozz och Maus. Sen har jag ju päron också. Min pappa heter Kenneth och hans tjej heter Sussie.
Jag är en väldigt random person och vääääldigt störd, cp, fuckad osv osv.. speciellt när jag är trött! fast då blir jag bara jobbig.. haha! aja, jag har gått igenom mycke skit, och är stolt att jag står här idag. Mina vänner är allt. Är någon fittig eller elak mot dom på NÅTT sätt, får dom med mig att göra. jag finns alltid där för dom. vått som torrt. Jag är också en människa som respekterar folk som dom är. om folk är sig själva, får dom mycke mer respekt än om dom inte är sig själva. haha inte för att jag direkt omringar mig med folk som inte är sig själva, men aja.. Det va lite kort om mig! peace




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0