BESTA

Joanna: Varför heter det bara rödlyse för ?!
Jag: Heter det inte trafikljus..?
Joanna: Aha..
Jag: Allting börjar på a. Arsle, anus, a-hål..
Joanna: Inte bajshål, hihihi!
Joanna: Vafan funkar det inte för ?!
Jag: Du har fel kontroll..
Joanna: Ska vi köpa ff ?
Jag: Ff ?!
Joanna: Fart fresh!
Jag och Joanna vid vattnet..
Joanna: Amen hur gör vi nu då ?
Jag: -.- vi ska bara stå och titta på vattnet i bikini -.-
1 minut efter jag och Joanna satt oss på tuben..
Joanna: Asso det här är så jävla tråkigt!!!!
Joanna: Asso det var så kul!.. Vänta.. Vad var det jag skulle säga..?
Jag: HAHAHAHA
Jag och Joanna ringer heta linjen.. efter 10 minuter..
Joanna: Ja, jag kom in!!
3 sekunder senare..
Joanna: Fan, jag råka lägga på!!
Jag: HAHAHAHA
Joanna rotar i väskan..
Joanna: Vad är det som jag har som är så jävla hårt ?
3 sekunder senare..
Joanna: Vafan har jag en vas i väskan för ?!
Jag: HAHAHAHA
*knirk*
Joanna: Fan, den gick sönder!
*låter den ligga kvar..*
Joanna: Men det är bra för jag vet ju inte vilka bilder som kommer komma upp på mig
Jag: Haha, det där lät lite fel..
Joanna: A, det är inte porrbilder!!
Jag: *kollar på profilbilder* Nutte!
Joanna: Jag undrar hur vikingarna såg ut..
Jag: Come home to me, come home to me, back into my arms..
Joanna: Undrar om han har haft sex..
Joanna: Blev du ledsen ?
Jag: Ja..
Joanna: kbry
Jag: Asso vi måste åka ut till mormor och morfar i sommar!
Joanna: Asso jag älskar min klänning..!
Jag: Va..?
Jag och Joanna sjunger..
Jag: I am the water coming down on you..
Joanna: I am the motherfucker who's fucking you..
Jag: Joanna, fixa sängen.
Joanna: Vad ?! Den behöver inte va så fin, vi ska ju inte på nått jävla nobelsex..
Joanna: *stönt* *stön* *stööööööööööön* Men gud, grannarna kommer ju tro att jag har sex eller nått! *stön* *stön* *stööööööööön*
Jag: Joanna, du rör inte min data!
Joanna: Jo. *peet*
Joanna: Jag är så bra på att låta turk.
*Klockan åtta*
Jag: SKulle inte dom komma vid åtta-nio ?
Joanna: Nio-tio
*tut*
Jag: Amen där är dom ju!!
Jag och Joanna ska ut med hundarna.
Joanna: Men sluta skriiiiiiiiiv!!!!!!!
Jag: Men säg bara att vi ska ut med hundarna ?
Joanna: :O smart..
Joannas fina rapp..
Joanna: Jag sitter här i mörkret och tänker på dig,
onanerar och sväljer en grej
Jag: Joanna, hur lång tid är det kvar ?
Joanna: 5-10 minuter..
20 min senare..
Jag: Hur lång tid e de kvar ?!
Joanna: 5-10 min..
Jag: -.-
Vi sitter i bilen påväg hem från Dalarna..
Joanna: Asso fett varmt det är!!!!!!
Jag: Familj dog i minibuss utav syrebrist
Joanna: Kondomer är som lepsyl!
Göra sov/sex film
Joanna: Kan det inte finnas rökrum inomhus ?
Jag: Nej, för det finns nått som kallas utomhus
Joanna: Varför heter det bara rödlyse för ?!
Jag: Heter det inte trafikljus..?
Joanna: Aha..
Jag: Allting börjar på a. Arsle, anus, a-hål..
Joanna: Inte bajshål, hihihi!
Joanna: Vafan funkar det inte för ?!
Jag: Du har fel kontroll..
Joanna: Ska vi köpa ff ?
Jag: Ff ?!
Joanna: Fart fresh!
(bara vi som fattar!)
Jag och Joanna vid vattnet..
Joanna: Amen hur gör vi nu då ?
Jag: -.- vi ska bara stå och titta på vattnet i bikini -.-
1 minut efter jag och Joanna satt oss på tuben..
Joanna: Asso det här är så jävla tråkigt!!!!
Joanna: Asso det var så kul!.. Vänta.. Vad var det jag skulle säga..?
Jag: HAHAHAHA
Jag och Joanna ringer heta linjen.. efter 10 minuter..
Joanna: Ja, jag kom in!!
3 sekunder senare..
Joanna: Fan, jag råka lägga på!!
Jag: HAHAHAHA
Joanna rotar i väskan..
Joanna: Vad är det som jag har som är så jävla hårt ?
3 sekunder senare..
Joanna: Vafan har jag en vas i väskan för ?!
Jag: HAHAHAHA
*knirk*
Joanna: Fan, den gick sönder!
*låter den ligga kvar..*
Joanna: Men det är bra för jag vet ju inte vilka bilder som kommer komma upp på mig
Jag: Haha, det där lät lite fel..
Joanna: A, det är inte porrbilder!!
Jag: *kollar på profilbilder* Nutte!
Joanna: Jag undrar hur vikingarna såg ut..
Jag: Come home to me, come home to me, back into my arms..
Joanna: Undrar om han har haft sex..
Joanna: Blev du ledsen ?
Jag: Ja..
Joanna: kbry
Jag: Asso vi måste åka ut till mormor och morfar i sommar!
Joanna: Asso jag älskar min klänning..!
Jag: Va..?
Jag och Joanna sjunger..
Jag: I am the water coming down on you..
Joanna: I am the motherfucker who's fucking you..
Jag: Joanna, fixa sängen.
Joanna: Vad ?! Den behöver inte va så fin, vi ska ju inte på nått jävla nobelsex..
Joanna: *stönt* *stön* *stööööööööööön* Men gud, grannarna kommer ju tro att jag har sex eller nått! *stön* *stön* *stööööööööön*
Jag: Joanna, du rör inte min data!
Joanna: Jo. *peeet*
Joanna: Jag är så bra på att låta turk.

*Klockan åtta*
Jag: SKulle inte dom komma vid åtta-nio ?
Joanna: Nio-tio
*tut*
Jag: Amen där är dom ju!!
Jag och Joanna ska ut med hundarna.
Joanna: Men sluta skriiiiiiiiiv!!!!!!!
Jag: Men säg bara att vi ska ut med hundarna ?
Joanna: :O smart..
Joannas fina rapp..
Joanna: Jag sitter här i mörkret och tänker på dig,
onanerar och sväljer en grej
Jag: Joanna, hur lång tid är det kvar ?
Joanna: 5-10 minuter..
20 min senare..
Jag: Hur lång tid e de kvar ?!
Joanna: 5-10 min..
Jag: -.-
Vi sitter i bilen påväg hem från Dalarna..
Joanna: Asso fett varmt det är!!!!!!
Jag: Familj dog i minibuss utav syrebrist
Joanna: Kondomer är som lepsyl!
Joanna: Kan det inte finnas rökrum inomhus ?
Jag: Nej, för det finns nått som kallas utomhus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0