typ plugga... -.-

ska faktiskt plugga ida. tog mig själv i kragen o skippa träningen för att va hemma o plugga ikapp... inte likt mig men a... tycker inte ja skött skolan SPECIELLT bra senaste tiden... har försovit mig varje da, skolkat från vissa lektioner så a... tänkte göra läxorna för en gångs skull o jobba ikapp min rester... -.- gash, kommer aldrig palla men aja, tänkte (om ja hinner) att ja skulle göra eng musik redovisningen nu så slipper ja göra den sen, o sen börja på uppsatsen.. -.- fyyyyyyyfan!! aja, ska fortsätta att lyssna på mina underbara sweddi låtar nu,

förresten, blir ingen ny bild, kameran dog igår o glömde ladda den, så kunde inte fota ida heller -.- men laddar den nu så ni får lite nya bilder sen ;) HAHAHA FÖRRESTEN!! våran nya hund kom inatt, sjuuuuuuukt sööööt!! ni får bilder sen när batteriet laddat,
ciaaaaaaaaaaaaaaao




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0