rubrik :)

tjallachalla. haha nej driver. iaf, sorry för att ja typ inte blogga igår, men ja orka inte såååååå. men a, ja va ba hemma hela dan o chilla lite sen vid typ sju kom joanna hem, sen käka vi midda sen drog ja o joanna ut en stund, sen drog vi hem o gick ut me hundarna. sen va vi på hennes rum o hade kuuuuuuuuuul. haha men a, vi flumma sönder. vid typ halv ett gick vi o la oss, haha fast vi somna typ 5682057 år senare... vid typ två (?) satte ja på datan o tänkte blogga men datan stöngdes av -.- så ja palla inte bry mig. men a, sen log vi o fortsatte flumma o snacka o aaaaaaaaaaa :) haha vid typ tre somna vi. sen ida så väcker pappa oss typ elva. vi går upp o käkar, sen astte ja mig vid datan :) haha men har plattat håret o ska sminka mig, för när pappa komemr hem ska ja o joanna dra iväg t globen. assp vi kan inte dra innan för att min lillebrorsa e hemma o sen våran nya hund kan inte va ensam än såååååå a.
puuuuuuuuuuuuuss


inte finaste bilden men skitsamma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0