min förklaring t varför ja inte blogga igår :)

shooba, sorry för att ja inte bloggat men gör de nu o förklara varför.
igår sluta ja halv ett, åkte hem direkt i va hemma typ halv två två. tog en macka sen satte ja mig på altanen me maus o plugga. vid typ tjugo i fem va ja klar så fixa mig snabbt o hoppades på att nån kom hem.. vid fem kom jessika så då drog ja direkt, asso maus kan inte va själv än, de e därför. iaf, åkte t emma o joannas skola i huddinge, va där typ halv sju. när ja kom så va joanna o malou vid busstationen o mötte upp mig. vi gick direkt t deras lärare för att dom skulle gå runt o samla in pengar t haiti. haha va faktiskt ganska kul. men a, sen vid kvart i åtta satt vi o vänta på bussen i typ hundra år men skiten kom ju aldrig -.- så vi gick in igen för att dmo va tvunga att lämna pengarna liksom. men a, sen skulle dom egentligen städat men dom behövde inte, så vi gick t bussen igen. HAHAHHAHAHA deras kompisar e ju heeelt jävla sjuka i huvet, NI SKULLE HÖRT DOM PÅ BUSSEEEN!! HHAHAHHAAH lät SÅHÄÄÄÄR högt!! iaf, sen emma hade ju dragit t donken o skulle ju egentligen åkt hem me henne, men hon va på donken så ja förljde me dit. sen drog hon iaf iväg me nåra killar så ja fick iaf åka hem själv -.- men de va ganska ok, kanske inte världens bästa torsdag kväll o åka hem från huddinge kommunalt första gången på typ hundra år -.- men va hemma typ halv elva, snacka me pappa t elva. sen gick ja ut me zack, o va hemma kanske halv tolv. käka o sen duscha ja. kom i säng typ halv ett. men a, haha försov mig så missa spanskan. men skitsamma. haha inte för att ja tror ni orkar läsa men aja :)

men här får ni iaf lite bilder från igår


joanna


gissa vem de e ? ;o hahahah


kanske inte finaste bilden på mig men vill ba säga att ja älskar dig joanna lindsjö!


haha joanna o malou = heta


haha dom samla ju in pengar..


dom otroligt normala malou o joanna.. haha joanna skulle hoppa i bakgrunden..?


haha ja, joanna o malou


joanna o malou



vi tog typ hundra t men pallar inte lägga upp alla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0