min dag

vakna sex. somna om o vakna vid sju när syrran kom in i rummet. somna om o sen vid halv åtta kom pappa o sa ått mig att kliva upp, då klev ja upp så väckte ja andree så käka han o ja frukost. sen fixa ja mig sen drog ja t skolan. missa spanska men de spelar ingen roll för den e änåd inställd typ varannan gång.. så.. men a, efter skolan drog ja o filippa hem t henne så baka vi, HAHAHHAHAHA jävla faaaail!! haha den blev stenhård vafan.. elr okej, de va faktiskt filippa som baka, LOVAR att om de va ja så hade den blivit utomordentligt god :) ahha driver men ja e fan bäst på att baka. haha skit i mitt bak nu. men sen spela ja, filippa o filippas lillesyrra vickan kort, sen satte vi oss på altanen så gjorde vickan flätor på mig. den ungen ääääger på att göra flätor!! haha men hon gjorde de typ en kvarts en tyckte hon de blev för varmt så hon o filippa gick in.. men ja satt kvar en stund o fortsatte sola lite sen gick ja också in. då la ja o filippa oss i soffan i en böghög o kolla på tv. sen vid typ fyra ungefär så gick ja o filippa t källaren o så bytte filippa om t fotbolskläder o så snacka vi lite.. men a. bloggar mer seeeen,
hejdåååå


ja o viola igår, haha ser ut som ja o epundare o hon drogad.. x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0