hemmaaaaaaaaa :)

kom hem frå träningen för kanske en timme sen elr nått ? iaf, när ja kom hem så käka ja direkt, haha sen satte ja mig vid datan... :$ men tänkte bara blogga lite snabbt innan ja hoppa in i duschen :) men a, träningen va helt ko förutom att ja fick typ halta mig fram -.- de e mina fkins beeeeeens fel!! :@ rage, men ska be pappa elr sussie fixa mig t en doktor så ja kan få inlägg... -.- iaf, va me heeeela träningen!! :D haha fett nice, hade grymt ont men liksom ja va ju inte me i tisdags så då ville ja inte va me bara halva ida. gaaaaaaash va najs väder de e ida!! körde utan underställ, feeeeeeeett najs asso :) haha iaf, sen efter träningen snacka ja me mickis om en grej, love u! sen åkte vi hem i jens FINA lastbil.. x) haha men a, venne va ja ska skriva så.. men bloggar sen efter ja duschaaaaaaaaaaat.
ciaaaaaaaaaaaaaaao


venne om ni fattat de men de här va min outfit idaaaaaaaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0