hemma från träningslägret!

haha kommer inte ihåg om ja sa de men ja va iaf på träningsläger i helgen. i lördags möttes vi vid tallkrogs tuben, sen åkte vi t roslagen. sen hade vi träning från 10.30 - 12.00 klockan ett hade vi lunch, sen vid typ halv fyra tror ja de va t typ fem hade vi träning igen, sen käka vi middag sen hade vi en liten träning inomhus på kvällen. fast de va inte så mycke träning, vi körde idioten sen match, men de faila ganska mycke liksom för alla halka runt för ingen hade ju me sig inomhus skor, o golvet va skiiiiiiiiiiiit halt!! haha iaf, sen va me kvälssmål sen typ sov vi.. men a, dan efter väcktes vi typtio i sju, sen käka vi frukost, packa o sen hade vi träning 10.30 - 12.00 (tror ja de va..?) men a, sen käka vi lunch, sen vid halv fyra fyra hade vi match. vi körde 2 x 40 vi mötte frösunda, haha vi vann me 3-0 o vi hade ändå tränat 5 timmar (sammanlagt) så... hahah. men a, asso dom va fan helt jävla fucked up ju!! en tjej drog i mig i allting, sen när vi fighta om bollen, så knuffar hon mig o kliveer på min fot så ja inte kan ta emot mig liksom, så ja ramlar o skrapar upp knät. som tuuuuur va börja ja ju inte blöda, för då hade ja behövt byta -.- man får ju inte spela om man blöder :p iaf, sen en annan tjej knuffar mig när bollen inte e ens i närheten ? wuuuuuuuuut ??! jävla cp lag -.- haha wooooooooopps va långt inlägg de blev.. :$ hoppas ni orkar läsa!!
puuuuuuuuuuss


-arkiv-

Postat av: Frida

Fin blogg! :)

Allt bra med dig?

2011-04-11 @ 19:25:16
URL: http://fridaloveer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0