haha fett efter, men tänkte berätta om min dag nu :D

blev väckt typ nio, käka frukost o sen gjorde ja mig iordning för match. farfar skjutsade mig t ip där ja mötte resten av laget. sen åkte vi t värmdö elr vafan de va, o spela match. haha fett faail de va, de kom ingen domare så rikard va de istället, men alla tyckte han sög så jens va andra halvlek. hahaha, men a. vi vann me 3-1 ASSO DAAAAMP!! nr 16, hade fan lust att döda ungen!! :@ först armboga hon mig x 74328057023572045 sen fking SKALLA HON MIG!! i tinningen också, dog fan. gjorde så jävla ont!! haha rage inlägg ? aja, skitsamma. va hemma typ halv fem, käka en scones SOM MIN SYRRA GJORDE INNAN HON ÅKTEEE!! dumma unge -.- hon har åkt t spanien o ska va där en vecka. fuck u. :@ ahah tillbaks t ämnet, sen duscha ja o sen satte ja mig vid datan. höhö.. sorry för att ja inte bloggat tidigare men ja har gjort lite VIKTIGA saker på datan.. :$ aja, nu ska ja sjuuuuuunga!! :D nejmen a, hejdå!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0