guldkort ?

tjabbaaaaaaaa.
haha driver, men hej. vilka här ska ha guldkort ? kommentera!! haha ja fyller år nästa vecka, så ska fråga pappa o hans tjej om ja kan få de i förskottspresent.. okej, ehm.. haha asso kolla, min familj e på om tre veckor nio pers, o vi flytta för inte så längesen, så såna här liiiiiiiiite dyrare saker får man önska sig ;) hahaha, låter helt sjukt men så e de ! iaf, ni som ska ha guldkort, kommentera! skriv va ni heter o eran blogg om ni har en ;) haha nog om guldkort nu..

skolan ida va faktiskt nice. försov mig men hann ändå, haha va feeeeeett snabb! iaf, första lektionen va bajs, andra va nice, AHHAHAHAHHA cp niklas försökte ju inbilla mig att han sett "one missed call" -.- HAN FAILA SÖNDEEEEEEEEER!! HAHAHAHAHHA dog, seriöst! kolla, ja fråga honom om han sett den, han ba a. men han suuuuuuger på att ljuga, så ja såg ju att han ljög, så ja fr¨ga va den handla om. HAHAHAHAHHA han snacka om nå' heeeeeelt annat vafan! dör vilken sjuk unge asso.. o sen försökte han inbilla mig att de fanns nått som hette panamafloden -.- dumma unge. HAHAHHA så skulle han "bevisa" att de fanns i atlasen, tror ni de fanns där..? HAHAHA NÄÄÄÄÄ!! ja döööööör va ägd ungen blev, sen börja han snacka om att han sa panamakanalen o ja sa panamafloden -.- fail.se! sen tony satt o gnällde om sitt gips, haha stackars unge.. haha iaaaaaaaf, sen på idrotten va typ ingen me.. haha ja va typ den enda som hade en anledning. så HAAAAAAAAAAAAH!! men skitsamma, imorn kommer bebuuuuuuu!! WIHOOOOOOOOOO!! haha men va intressanta saker ja berättar.. -.- skitsamma, ska försöka börja på uppsatsen nuuuuuuuuu!!
puuuuuuuuuuuuuuuss


I've missed you hottie !!!!!!!!!!

Postat av: E L I N

Jag ska få det ;)

2011-05-02 @ 22:00:23
URL: http://elinpilgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0