Dag 06 – Min dag

Min dag. vakna typ sex, fast somna om t kvart över sex. sen klev ja upp o käka frukost, sminka mig, platta håret, bytte om o sen fick ja o daniela skjuts t skolan av papi :) sen va de spanska första lektionen, hihi fota lite.. asso fan! alla våra lärare e fan döva!! :o haha dom hör ALDRIG när man får mess.. x) iaf, sen va de.. ehm... MATTE!! -.- vi lämna in eng läxan sen va de matte -.- sen va de lunch, sen fick vi fking kakorna vi ska sälja t klassresan.. -.- o SJÄLVKLART så har ju papi inte friköpt mig.. -.- iaf, de va liksom 18 (!) kartonger så ja lämna dom på sexårs så tog sussie me sig dom hem i bilen när hon hämta andree (?) men a, sluta kvart i ett, då drog ja hem t filippa gick in på datan nästan direkt o blev på FETT deppigt humör för de ve en grej så.. men filippa fick mig på bättre o sen ville ja inte va depp för hon åker liksom t turkiet på tidsa..! haha tillbaks t ämnet.. ehm.. a! sen vid fem halv sex drog ja t gullmars o mötte mickis, så drog vi t ip o kolla på när 97:1 spela premiär matchen i sanktan. sen drog hon o ja sakta hem, haha kalla o flummiga.. (y) men a, de va min da kortdraget.
puuuuuuuuuuuuuss


sööööööööööööötis!! haha bilderna från ida kommer strax (?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0