Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar.
Som ni kanske redan förstått så e min mamma död. hon dog för fem år sen, men de kanske ni också vet..? iaf, min pappa heter Kenneth o är 45 år. han har en tjej som heter Sussie o är 44 år (asso dom ska fylla de) iaf, dom jobbar på... ja, haha vafan jobbar dom me ? sussie jobbar på larmcentralen o pappa jobbar på vägassistans, men ska typ börja i byggfirman (?) om typ tre månader elr nått ska dom få en t unge = ja ska få en lillesyrra... femte syrran... D: fyfaaaan!! haha fast när den blir såhär jobbig o skit så kommer ja inte bo hemma :) (?) iaf, a, venne vafan ja ska säga om dom..? dom e såhäääääääär störda o världens onormalaste föräldrarna... driver inte!! -.-' ganska irriterande ibland, men ändå kul (ibland) i förra huset hade ja ganska bra kontakt me pappa, men nu finns de absolut ingen. ja har ingen kontakt me nån av dom, asso ja snackar ju me dom iböand om såna här vanliga saker, men inte så ofta.. ganska synd, asso ja vill ju ha bra kontakt me dom men dde går liksom bara inte.. men a, pallar inte berätta nått mer om dom... dom e inte så intressanta så.. ;)   



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0