Dag 02 - Min första kärlek

Min exakt första käelek va ju på dagis, men min första största käelek va på sexårs. då va ja dökär, haha verkligen dökär i en kille som heter niklas gifting. ja va upp över öronen kär, haha a, ni fattar nog ? vi va tillsammans i nästan ett år, o de e faktiskt mitt längsta förhållande. Nu e vi skit bra kompisar o har vart sen vi va tillsammans.
Men min första riktiga käelek har ja nog nu... (?) ja vet faktiskt inte riktigt va ja känner för honom, ja vet att ja gillat honom i över ett halvår, o att ja vart kär i honom. men vet inte helt ärligt om ja e de nu...  iaf, de va väl de om min kärlek ?




Postat av: Elin

Vem är du ihop med nu..?

Fin blogg !

2011-04-12 @ 19:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0